Hur ska detta gå..??

Nu har verkligen mina fogar börjat göra ont, eller ont å ont men jag har sååå svårt att röra mej.. jobbigt att gå för det gör så ont i höfterna, svårt att sitta för det känns som att svanskotan är krossad å sen världens problem när jag ska resa mej igen.. värst är när jag legat en stund, då har allt typ låst sig å jag känner mej som en 90- årig gammal dam.. frågan är hur länge jag ska orka jobba heltid?? funderar på att dra ner min tid kanske till 50% å ev bli sjukskriven för resterande 50%..
har börjat använda vår tens maskin, så hoppas den kommer hjälpa.. måste bara fråga bm om hon har några bra platser som jag kan placera paddlarna på, för det är så svårt att veta vars jag ska placera dem för det känns som att det är smärta överallt..men vårt besök blev ombokat så vi ska inte dit förrän onsdag nästa vecka..

Men veckorna springer i alla fall i väg, är inne i v 32 å bebben är vaken mesta delen av tiden å rör sig kraftigt än.. kan ligga å reta den på nätterna när jag själv inte kan sova.. brukar lysa med en ficklampa för att se om den reagerar på ljuset, å det gör den =)  helt sjukt så mkt vi längtar!!! känns som att tiden står still, fast den bara springer i väg.. snart är vi inne i maj å då är det bara 1 månad kvar att jobba sen ledig =) men mkt kan hända, så ska nog lyssna på min kropp i alla fall.. ska försöka jobba heltid i alla fall april ut sen får vi se den sista månad hur jag gör..

Näe, nu gå ner å börja arbetsdagen! jobbar i barngrupp till 14, sen ska vi sitta å planera lite för vår knopp grupp =)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu