Fredag!

I dag har vi haft strålande sol heeeeela dagen =) var ute redan efter 9 å har suttit ute hela dagen.. var så varmt så jag har suttit med leggings å linne, även kulan har fått sola sig lite i dag =)
på eftermiddan har jag sovit mest hela tiden, vaknat till av att jag fått nå judo slag i magen, eller akut kissnödig..
känner mej som trött å ligger å tänker väldigt mkt på allt mellan himmel å jord.. har väldigt mkt ångest över min viktökning, är rädd för att få pigmentfläckar i ansiktet (som verkar ha kommit redan).. är allmänt blek å mår dåligt över det.. så nu när jag kommer hem ska jag ta hand om mej själv lite grann!! jag ska sola några ggr för att känna att jag lever och jag ska få mej nya naglar igen!! =) det borde göra susen!! ;)
promenera är inte nån större idé, inte nå längre sträckor i alla fall.. får sånna sammandragningar så det är bara jobbigt att gå..tänk om magen hade kunnat stanna nu i tillväxt, så lätt å smidigt det hade känts =) men mkt händer på 8 veckor..
i morgon väntas pimpeltävling å kalas.. maten förbereds för fullt å sen på kvällen ska jag å mamma göra budapestrullarna.. sen på söndag när hon fyller år har hon beställt smörgåstårta, å även glutenfria till mej!! jag får med lax å räkor å även en del med renkött, kan inte bi å mkt bättre!!! har inte ätit smörgåstårta sen jag tog examen 09..
nu ska jag få i mej lite middag, man gör inte så mkt annat än att äta när man är här.. försöker hålla mej till mkt frukt i alla fall, behöver inga mer kilon nu..
ha d bra!!

Kommentarer
Postat av: jossan

Ha inte ångest över vikten Lisa, du är så fin o det e nu du ska passa på att njuta ordentligt. Du tappar allt fort. Jag tappade 10 kg den första veckan. Dont you worry! Men solningen ska du passa, det är därför du får pigmentfläckar... Som går ju inte bort i första taget. Så undvik uv så mycket du kan ... Är värd det! Kram

2012-04-13 @ 20:09:10
URL: http://jossanojim.blogg.se/
Postat av: lillis

vännen, strunta i vikten du tappar allt sen när bebisen kommer ut, ät vad du vill och njuuuuut! så gott de går när man känner sig klumpig hehe:) jag har tappat 22 kg på 6 veckor, och mår toppen nu, så vikten behöver du inte oroa dig för! hoppas vi kan ses någondag framöver:)!

2012-04-13 @ 20:50:31
Postat av: Lisa

Vet inte ens varför jag bryr mej :-) nu ska jag bara njuta å ta hand om mej själv! Måste verkligen ses snart :-)

2012-04-13 @ 21:19:37
URL: http://lisabjornfot.blogg.se/
Postat av: jossan

Jo ni e såå välkomna så. o idag kom mitt paket med alla nagelgrejjor oxå =). MEN.. det ser ut som faan här nu hehe.. kartonger överallt, o mer blir det. men kaffebryggaren e inte nerpackad så bara kika in =)

2012-04-13 @ 21:45:44
URL: http://jossanojim.blogg.se/
Postat av: jossan

Jo nä men nog har jag tid. men bäst funkar det efter Elvira somnat, typ mellan 19-20 vilken dag som helst

2012-04-13 @ 23:12:22
URL: http://jossanojim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu