då var det fredag igen!!

veckorna bara springer förbi, men med tunga steg =) arbetsdagarna är verkligen tunga å jag är helt slut i både kropp å knopp när jag kommer hem.. ska försöka bli sjukskriven på halvtid för att orka med nånting annat oxå när jag kommer hem, men är tydligen inte så lätt.. kan ju tycka att jag har ett ganska krävande jobb kroppsligt, mkt sittandes på golvet å med onda fogar tar det ett tag innan jag står upp igen, man ska böja sig ner för att hjälpa barnen å plocka saker, du ska helt enkelt finnas där om det händer något! jaja, vi får se hur det blir =)

jobbar till 16 i dag sen ska jag å kollegerna på after work på Olivers, ska bli super trevligt att göra något kul tillsammans!!

å i morgon ska vi spendera dagen i sjulsmark med mamma, Uffe, syrran å Inez, ska bli super mysigt.. är så länge sen jag träffa syrran å Inez..

I går var jag å hälsa på hos Lillis å fick träffa nytillskottet Oscar =) så super söt han var!! Josse kom oxå dit så vi surrade av oss rejält!! tiden går ju som vanligt helt fort å jag var tvungen att hämta upp Corran som var hos en kompis så hann inte stanna så länge... men snart blir jag ledig å då ska jag ta mej tid att umgås med dem!!!!

Näe gott folk, ni får ha en trevlig helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu